محاسبه گر وسایل باغ ویلا

برای جستجوی سریعتر تجهیزات برقی مورد نظرتان در جدول زیر، تنها کافی است کلیدهای ترکیبی Ctrl+F را به صورت همزمان فشرده و تجهیزات برقی مورد نظر خود را در کادر باز شده جستجو نمایید.

خواهشمند است تجهیزات برقی باغ ویلا خود را که به صورت دائم به برق متصل می باشند و از آن ها استفاده می شود بر اساس تعداد، داخل جدول مشخص نمایید.

یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید تجهیزات برقی باید به آن توجه داشت، محاسبه توان مصرفی آنها براساس kVA کیلو ولت آمپر یا VA ولت آمپر می باشد که قرار است به یکی از محصولاتی همچون استابلایزر ( ترانس برق خانگی)، ترانس اتوماتیک ( محافظ برق )، یو پی اس UPS ( اینورتر شارژر مبدل ولتاژ )، پنل خورشیدی ( اینورتر خورشیدی )، ژنراتور ( موتور برق ) و … متصل شود.

برای سهولت در این رویه می بایست با استفاده از محاسبه مصرف برق لوازم باغ ویلا که توسط مهندسین راد الکتریک طراحی و در سایت Radelect به اجرا درآمده است به سادگی مجموع توان مصرفی تجهیزات باغ ویلا خود را به دست آورید.

ما سعی کرده ایم، تمامی تجهیزات برقی مورد استفاده شما را در جدول زیر ذکر نماییم فقط می بایست از منوی ” انتخاب واحد ” میزان ظرفیت و منوی ” تعداد آیتم ” آمار دستگاه های الکتریکی مورد نظر خود را انتخاب و درآن بخش وارد نمائید. اگر بعضی از اقلام برقی شما یکسان هستند ولی از لحاظ ظرفیت متفاوت می باشند، می بایست از دکمه ” اضافه کردن آیتم ” استفاده نمائید و هر زمانی که اشتباها تجهیزاتی را انتخاب کردید، از طریق گزینه ” حذف آیتم ” به راحتی می توانید آن ردیف را بطور کامل حذف نموده و در انتهای جدول مجموع توان مصرفی تجهیزات برقی خود را مشاهده نمایید.

لطفا واحد ظرفیت تجهیزات برقی مورد استفاده خود را انتخاب نمایید.

محاسبه گر تجهزات برقی ویلا

یخچال فریزر

کلیک کنید

فریزر / یخچال ویترینی صنعتی

ثبت

آب سرد کن

ثبت

ماشین لباسشویی

ثبت

خشک کن لباس

ثبت

اتو

ثبت

ماشین ظرفشویی

اسکرابر / زمین شوی

بخارشوی

واترجت / کارواش

کولر آبی

اسپلیت / کولر گازی

پنکه

فن داخل پنجره

هواکش

جاروبرقی

پلوپز

غذاساز

آب مرکبات گیری

سماور برقی

کتری برقی

چای ساز

قهوه ساز

چرخ گوشت

گوشت کوب برقی

اجاق برقی

اسنک پز / ساندویچ ساز

مایکروویو

ماکروفر

سشوار / مو خشک کن

دستگاه لیزر

تردمیل

لپ تاپ / نوت بوک

کیس کامپیوتر

مانیتور

تلویزیون / لوازم تصویری

پروژکتور نمایش اسلاید

اسپیکر / بلندگو

هوم تیوتر / لوازم صوتی

پرینتر / چاپگر

آسانسور

آبگرمکن برقی

بخاری برقی / هیتر

پمپ

موتور کرکره برقی

Payment
Payment

دوربین مدار بسته

چرخ خیاطی

توان نهایی محاسبه شده براساس برق تک فاز می باشد، در صورتی که کنتور برق شما سه فاز است مجموع توان مصرفی تجهیزات برقی خود را ( تقسیم بر 3 ) به صورت مساوی ما بین فازها قسمت نمایید.

تجهیزات برقی سه فاز، جریان ( A ) مصرفی هر فاز به صورت جداگانه و توان مصرفی براساس مجموع سه فاز می باشد.

حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که براساس نوع کاربرد و نیاز هر مصرف کننده برقی در مکان های مشخص، انواع سیم و کابل های افشان، نیمه افشان و یا مفتولی، بسته به درصد خلوص آلیاژ مس و یا آلومینیومی که در آنها به کار رفته است، طبقه بندی و بر اساس سایز و متراژ مورد استفاده قرار می گیرد.